11.3.2016

פסטו בייתי

קבלו מתכון בריאות לפסטו ביתי מועשר בשומנים בריאים (ורעיון לארוחת חטיף לפני האימון כושר....)
ממרח פסטו מעשיר מאד את עולם הכריכים, מתאים לסנדוויץ עם חביתה, הולך מצויין עם כל סוגי הגבינה, טונה, ירקות, פסטרמה, עוף, דגים, כתיבול לקוביות טופו, סלט (פשוט מוסיפים כף פסטו וזה משדרג כל מנה).

מצרכים:

1 צרור בזיליקום טרי 
3 שיני שום
6 כפות שמן זית איכותי
חופן אגוזי מלך
פלפל שחור גרוס – חצי כפית
מלח אטלנטי – כפית שטוחה

זמן ההכנה – 5 דקות

אופן ההכנה:

1. שוטפים את הבזיליקום, מפרידים את העלים מהגבעול, (משתמשים רק בעלים), ומייבשים אותם קלות.
2. מכניסים את כל המצרכים למיקסר עד שנוצרת תערובת חלקה.
3. שומרים בצנצנת במקרר עד שבוע.
4. ניתן להוסיף למנות הפסטה, העוף, דגים, סלטים, כממרח לסנדוויץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה